Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Należność za zamówiony towar Klient reguluje za pośrednictwem przelewu (przepdłata) lub płatność gotówką przy odbiorze.
Przedpłata powinna być wykonywana przelewem na rachunek bankowy 93 1050 1445 1000 0097 5250 8060. Uwaga! Prosimy o dokonywanie przelewów za zamówiony towar dopiero po potwierdzeniu przez nas dostępności towaru. W tytule przelewu należy umieścić numer zamówienia zawarty w e-mailu z potwierdzeniem złożenia zamówienia. Zamówienie jest realizowane po zaksięgowaniu przelewu w/w rachunku bankowym.
Wysyłka zamówionego towaru nastąpi w terminie 1 do 2 dni od chwili wpłynięcia zamówienia. W przypadku wystąpienia braku zamówionego towaru, wysyłka zostanie zrealizowana po sprowadzeniu danego produktu, po ustaleniu szczegółów z klientem przez telefon lub e-mail.
Jeżeli zamówienie zostanie złożone do godziny 13:00, dostawa towaru następnego dnia firmą kurierską i Paczkomatem In Post lub w ciągu 72 godzin Pocztą Polską.
Dostępne są następujące formy przesyłki:
Przesyłka paczkomatem In Post - dostarczana przez kuriera do paczkomatów na terenie całego kraju w następnym dniu roboczym do godziny 10:00, 12:00 lub 17:00 po dniu nadania. Regulaminowy czas odbioru paczki z paczkomatu wynosi 2 dni (48 godzin) od momentu umieszczenia jej w paczkomacie.
Przesyłka kurierska - dostarczana przez kuriera na terenie kraju w następnym dniu roboczym po dniu nadania. Przesyłka dostarczana jest między godziną 9:00 a 16:00, w większych miastach do 18:00 - w tych godzinach należy przebywać pod wskazanym adresem. W przypadku nieodebrania przesyłki kurier zostawi awizo i informację gdzie można odebrać przesyłkę lub zamówić kolejne jej dostarczenie.
Przesyłka priorytetowa list polecony - paczka jest dostarczana przez Pocztę Polską w następnym, najpóźniej drugim dniu roboczym po jej nadaniu. Jest dostarczana przez listonosza lub osobiście odbierana w Urzędzie Pocztowym.
W przypadku nieotrzymania przesyłki w ciągu 5 dni od nadania prosimy o kontakt telefoniczny (tel: 735 701 332 ) lub e-mail (eventdance@poczta.onet.pl).
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.